2015. december 21., hétfő

A műtét

Hát, ez szép hosszú volt. Két naposra terveztük a hajbeültetést és annyi is lett. Mivel van összehasonlítási alapom, hát megosztom a tapasztalataimat. Ami a legfontosabb, hogy minden kérésem teljesítették és rólam szólt a beavatkozás.

A klinikán reggel lenyírták a hajam mindenhol, egyforma rövidre. Egészen pontosan, nagyon rövidre! A korábbi alkalomkor (máshol) sietett az orvos, meghajtotta a kollégáit, így csak az érintett területeken vágták le igazán, a többi helyen kissé hosszabb maradt. Az olyan ronda volt, hogy hihetetlen, nekem meg azonnal fodrászt kellett keresnem. Most végig ott volt és dolgozott az orvos, a múltkori beavatkozáson a másik klinikán elkezdte, kivette a donorterületről a graftokat, megcsinálta a hajvonalat, aztán otthagyott a kollégáinak. Néha visszajött ellenőrizni, aztán délután elment haza. A kollégák meg még két órán keresztül dolgoztak és fejezték be. Nagyon szépen dolgoztak, csak erről nem volt szó korábban.

Az is tetszett, hogy a beültetés résznél itt tényleg lehetett videót nézni, amikor csak kellett, szünetet tartottunk. Az meg külön jó volt, hogy az orvos figyelt rám. Kiderült mindkét alkalommal, hogy érzékeny vagyok, jobban fáj az átültetés, mint az átlagnak. Első alkalommal többször megkaptam, hogy túlérzékeny vagyok, itt és most szó nélkül kaptam a plusz érzéstelenítő adagokat. Mivel nem vagyok mazochista, ez határozottan jobban tetszett.

Ami mindenhol jó volt, az a higiénia, a gondoskodás, meg a precíz munkavégzés. Az első alkalom eredménye határozottan látható lett és jól sikerült. EZ még nem látszik, de ez már csak néhány hónap kérdése…

HairHungary Klinika - A műtő
A szállással kapcsolatban volt gondom, mert egyetlen, dohszagú szobát adtak és nem tudták cserélni, mert nem volt másik. A klinikán viszont megkérdezték, hogy mi a tapasztalatom a szállásról és remélem, hogy másoknak már mást ajánlanak. Ami rosszabb volt, hogy itt műtét után nem kötözték be a fejemet. Nem is kell, csak így néhány napig szembesültem a vérnyomokkal alvás után, ami nem volt lélekemelő látvány. Elsőre semmi utóhatás nem volt, itt, valószínűleg a sok érzéstelenítő hatására bedagadt a homlokom, aztán elindult a duzzanat lefelé, öt nap múlva tűnt el. Nem voltam túl szép látvány. Ráadásul napokig húzódott a bőr is a fejemen, kissé kényelmetlen volt.

Hajbeültetés után 1 héttel



Egy hét múlva már elmúlt minden utóhatás, csak a sok beültetett hajszálat láttam. Kár, hogy idővel ezek kihullanak… De én már tapasztalatból is tudom, hogy egyszer csak visszajönnek és aztán ott is maradnak! Megvárom. :)




Folyt. köv..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése